Objavljeno: 18/11/2023

Kućni red Edukacijsko-rehabilitacijskog kampa za slijepe – Premantura

U nastavku donosimo "Kućni red Edukacijsko-rehabilitacijskog kampa za slijepe – Premantura"

Uprava Tiflotehne d.o.o. kao upravitelj Edukacijsko-rehabilitacijskog kampa slijepih (u daljnjem tekstu: Hostel) donosi sljedeći:

Kućni red

Edukacijsko-rehabilitacijskog kampa za slijepe – Premantura

 

  1. PRIJAVA I ODJAVA
    • Pri dolasku u Hostel, svaki gost dužan je osobnom iskaznicom ili drugim osobnim dokumentom prijaviti svoj dolazak na recepciji i preuzeti ključ od sobe.
    • Prijava u Hostel vrši se u razdoblju od 14:00 do 20:00 sati.
    • Odjava iz Hostela vrši se najkasnije do 10:00 sati.
    • Za prijavu ili odjavu izvan vremena navedenom u točki 1.2. i 1.3., gost je dužan dogovoriti drugo razdoblje s recepcijom Hostela.
    • Prilikom odjave iz Hostela, potrebno je vratiti ključ te sudjelovati u pregledu sobe koje će izvršiti osoblje Hostela kako bi se utvrdilo da li u istoj ima ili nema štete.
  1. PRAVILA PONAŠANJA U PROSTORIJAMA HOSTELA
    • Jastuci, posteljina, ručnici i drugi sobni inventar zabranjeno je iznositi iz sobe.
    • Smještajnim jedinicama može se služiti isključivo osoba koja je uredno prijavljena u Hostelu.
    • Posjeti u sobama nisu dopušteni. Za druženje ili razgovor s trećim osobama, potrebno je koristiti prostor kafića Delfina ili druge zajedničke prostorije.
    • Unos lakozapaljivih ili eksplozivnih materijala nije dopušten u prostor Hostela.
    • Unošenje i konzumacija vlastite hrane i pića te naručivanje dostave iz ugostiteljskih objekata koji nisu u sklopu Hostela, zbog sanitarnih razloga, nije dopušteno u sobi niti u bilo kojem prostoru Hostela.
    • Kuhanje ili bilo koja druga termička obrada hrane ili pića nije dopuštena u sobama, sukladno propisima o zaštiti od požara.
    • U sobe nije dopušteno unositi nikakva električna trošila poput kuhala ili hladnjaka, izuzev aparata za osobnu higijenu.
    • U razdoblju između 23:00 i 07:00 sati vrijeme je noćnog mira te je, u tom razdoblju, zabranjeno stvarati buku u hodnicima ili sobama koja bi mogla smetati drugim gostima.
    • Svaku nepravilnost ili kvar u smještajnoj jedinici, gost je dužan odmah prijaviti na recepciji.
    • U smještajne jedinice i restoran, zabranjeno je uvoditi kućne ljubimce.
    • U hostel je dopušteno uvoditi Pse vodiče sukladno Zakonu o korištenju psa pomagača.
    • U prostorijama Hostela zabranjeno je konzumiranje duhanskih i srodnih proizvoda, osim na terasi kafića.
    • U prostorijama i okolini Hostela zabranjeno je konzumiranje droga.
  1. RESTORAN I KAFIĆ
    • Doručak se poslužuje u restoranu od 08:00 do 09:00 sati, Ručak od 13:00 do 14:00 sati, a Večera od 19:00 do 20:00 sati.
    • U trenutku ulaska u restoran, servir će pristupiti gostu i uputiti ga na njegovo sjedeće mjesto
    • Kafić u pravilu radi od 07:00 do 23:00. Voditelj Hostela će izmijeniti radno vrijeme kafića sukladno potrebama poslovanja.
    • Hranu posluženu u restoranu nije dopušteno iznositi iz restorana.
    • Piće posluženo u restoranu ili kafiću (uključujući i terasu) nije dopušteno iznositi van navedenih prostora, izuzev pića koja su poslužena „za van“.
    • Hrana se poslužuje isključivo u restoranu, a piće se poslužuje isključivo u prostorijama kafića.(što uključuje i terasu). Djelatnici Hostela ne vrše poslugu u sobe niti izvan navedenih prostora.
  1. DODATNE USLUGE
    • Svakom gostu promijenit će se ručnici svaki četvrti dan (nakon trećeg noćenja), a posteljina svaki sedmi dan (nakon 6. noćenja).
    • Gost može spremiti novac i dragocjenosti u sef Hostela. Prilikom pohrane u sef, predstavnik Hostela i gost dužni su potpisati odgovarajuću dokumentaciju. Hostel ne snosi odgovornost za eventualni nestanak vrijednih stvari koje nisu pohranjene u sigurnosni sef.
    • Gosti imaju osiguran određen broj parkirnih mjesta u dvorištu zgrade Hostela. Rezervacija parkinga nije potrebna.
    • Gosti Hostela mogu koristiti plažu Munte koja se nalazi nedaleko od Hostela.
  1. PRIGOVORI I PREKRŠAJNE ODREDBE
    • U slučaju da gost nije zadovoljan uslugom može uputiti prigovor usmeno Voditelju Hostela ili na e – mail: tiflotehna@tiflotehna.hr ili poštom na adresu: Tiflotehna d.o.o., Draškovićeva 80, 10000 Zagreb.
    • Žalbe i pritužbe gostiju, Hostel će uzeti na razmatranje isključivo ako su iste upućene tijekom trajanja boravka i to izravno odgovornoj osobi u Hostelu.
    • Gost koji počini kvar ili štetu na imovini Hostela, dužan je istu nadoknaditi u punom iznosu nastale štete.
    • Gostu koji se ne pridržava ovog kućnog reda ili remeti mir, Hostel može bezuvjetno otkazati smještaj. U slučaju otkaza smještaja zbog nepridržavanja kućnog reda, Hostel je ovlašten naplatiti gostu cjelokupni iznos rezerviranog razdoblja, bez obzira na kraći boravak.
    • Početkom korištenja smještaja, podrazumijeva se da je gost upoznat s kućnim redom i da pristaje na obaveze i uvjete utvrđene ovim kućnim redom. Svi sporovi nastali u vezi korištenja smještaja nastojat će se riješiti sporazumno. U slučaju da to nije moguće, isti će se riješiti intervencijom policije ili nadležnog suda u Zagrebu.

 

U Zagrebu, 26.04.2022.